Start,Go!

Ik heb al op verschillende site's gezeten zoals kindertent.nl, .tk , freewebs.com, tumblr.com , deviantart.com en op imonline zit ik nog steeds. Wat ik vroeger wilde was een eigen site, nu nog steeds! Alleen heb ik schrik dat het te moeilijk en ingewikkeld gaat zijn voor mij, daarom ben ik bij blogspot gebleven, on the easy way.
Nu waarom wil ik een blog beginnen? Ik ben heel slecht in teksten schrijven , dit wil ik veranderen door elke dag een tekst te schrijven. Over wat? Momenten die ik heb meegemaakt of over interessante dingen. Voor een blog "in leven te houden" kun je best elke dag iets posten. Dat lees en hoor ik veel, ik ga me daaraan te proberen houden. Je mag steeds opmerkingen zeggen, zodat ik alles kan verbeteren in de toekomst ;).

Geen opmerkingen:

Een reactie posten