Verrassingsfeest

Gisteren was het mijn verjaardag. Een paar weken ervoor had ik aan vrienden gevraagd of we op mijn verjaardag naar moulin rock zouden gaan. Iedereen had wel iets te doen... Niet een verjaardag die ik in gedachten had. Op dat moment was ik echt teleurgesteld, boos, echt niemand kon.

De dag was aangebroken 8 september, 20 jaar, geen feest, geen vrienden aanwezig. Wat ging ik die dag doen? Tv-kijken, computeren,... S'avond moest ik nog wel naar een BBQ gaan. Mijn broer zit bij een jeugdbeweging en we gingen daar gaan eten. Ik had toch niets anders te doen. Maar ik moest met mijn broer alleen vertrekken al naar ginder. Ik vond het wel wat raar, maar er kwam nog een tante en ik dacht dat zij wat later ging zijn.
Na dat we gegeten hebben moest ik een blinddoek om doen. Het eerste wat ik dacht was dat mijn mama iets ging uitvoeren. Twee mensen namen me mee en ik moest in een auto stappen. Niemand die in de auto zat zei een woord, dus ik wist ook niet wie er bij was.Dat was het eerste gedeelte van de verassing.

De autorit duurde zeker 15 min. Ik wist totaal niet waar we waren - ik had nog steeds de blinddoek om -. In de auto werd er ook continu liedjes gespeeld over verjaardagen. Toen we aankwamen hoorde ik een geluid dat ik herkende, de voordeur! Ze brachten me tot in de veranda, waar iedereen stond te wachten op me. Eindelijk deden ze de blinddoek af. GELUKKIGE VERJAARDAG! zei iedereen. Al mijn vrienden stonden daar, ik moest wenen van geluk. Ik dacht dat niemand kon komen, maar dat was maar een smoes. De veranda was mooi versiert en er stond een super lekkere taart gereed. Chocolademousse taart.Dit is een verjaardag om nooit meer te vergeten!

Happy-birthday-messages_large
bron: weheartit.com

Geen opmerkingen:

Een reactie posten