dromen of nachtermerries?

'S nachts dromen doe ik veel. Meestal zijn het wel nachtmerries. Ik herinner zelfs nog dromen van toen ik in de lagere school zit. Die zijn wel apart moet ik zeggen, of beter gezegd niet alledaags. Feitelijk is geen enkele droom van mij alledaags.

Vorige week had ik gedroomd dat een vriendin en ik met de auto weggingen. Naar waar we gingen was me niet duidelijk. Het was een klein dorpje. Ik reed zelf met de auto en eenmaal aangekomen in het dorpje zochten we achter een parkeerplaats. Alle plaatsen waren bezet. Na een lange tijd rondgereden te hebben hadden we toch nog een plaatsje gevonden. Het was in een binnentuin, mega raar. Deze parkeerplaats was ook super klein. Maar het lukte me toch om de auto te parkeren.
Wat we gingen doen in het dorpje was me niet duidelijk. Maar nu komt het. We wilden vertrekken maar de parkeerplaats was enorm klein zoals ik al zei. Het was onmogelijk om eruit te geraken. Na lang te sukkelen veegde ik mijn voeten eraan en botste ik tegen alles aan zodat ik toch weg geraakte. Het rare eraan was dat de auto geen enkele bluts had, enkel scharen. Ik herinner me nog goed dat ik echt volle gaas gaf ( bij wijze van spreken) om weg te geraken. Eenmaal ik weggeraakte kreeg ik enorm veel schrik. Wat moesten mijn ouders wel niet denken?
En toen werd ik wakker.

Deze droom valt nog goed mee t.o.v. wat  ik anders droom. En elke keer heb ik veel schrik in de droom. Misschien wilt het me waarschuwen voor iets. Dus hierbij zal het betekenen dat ik mijn tijd moet nemen voor  te parkeren of gewoon rustig met de auto te rijden. Mmm who knows?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten