mijn dromen s'nachts

Telkens als ik iets gedroomd heb schrijf ik het in mijn notitieboekje. Als ik droom is het meestal onrealistisch. Soms denk ik of het een betekenis zou hebben?

Dit had ik op de nacht van 8 op 9 november gedroomd.
Veel van de droom wist ik niet meer maar ik was in een bepaald huis. Als ik iets specifiek deed kwam er een geest. Het leek op paranormal activity. De films ervan heb ik nooit bekeken alleen de kleine stukjes tijdens de reclame maar die geesten in mijn droom deden ook iets, kei vaag en raar.

De dag erna van 9 op 10 november droomde ik dit:
Dit was meer een dagelijkse droom. Het was grote vakantie en ik deed mijn vakantiejob (Ik sta in de horeca, opdienen in een taverne). Het was een super drukke dag dus alles liep zoals gewoonlijk in het honderd. Deze keer stond ik in de keuken alles te sorteren. Meer herinnerde ik me er niet meer van, het was een korte droom.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten