een dag uit het leven.

Om half 2 had ik vandaag stage beoordeling. Ik had besloten dat ik die ochtend naar school ging en niet een dag eerder vertrekken waarbij ik een nacht op kot moet doorbrengen. Kwart na 9 vertrok ik al want met de NMBS weet je maar nooit. Geen vertragingen of niets dus om 12 uur was ik al in Gent. Super vroeg! Tuurlijk ga ik dan winkelen. Een moleskine notitieboekje had ik me aangeschaft. Zo een mooi boekje! I'm in love at the book. Uiteindelijk werd het dan toch half 2. Duurt het maar 20 minuten en was het een chill gesprek waarbij er telkens eens stuk of 5 studenten samen binnen moesten gaan. Daarna vertrok ik naar huis. Om half 6 was in aangekomen. Moraal van het verhaal: Ik ben langer onderweg geweest dan dat de beoordeling duurde. 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten