een random onderwerp

Ken je het spelletje praten over een onderwerp dat je krijgt opgelegd? Hoelang je over het onderwerp moet praten weet ik niet meer want 1 min lijkt me te kort en 5 min is gigantisch lang. Maar bon dat boeit even niet. Dus stel je voor dat je het onderwerp tafellaken krijgt dan moet je daarover neem nu 3 min praten zonder te stoppen natuurlijk!

Dit zou ik zeggen. Een tafellaken is gemaakt voor op een tafel te leggen, je kan het ook opvouwen en in je kast verbergen. Het is verkrijgbaar in verschillende kleuren met of zonder printje. Er zijn ronde, ovalen en vierkante tafellakens. Een driehoekig heb ik nog nooit gezien maar dan kan je er zelf een DIY van maken. Het kan 1,5,30,100 meter lang zijn. Alhoewel ik weet niet of ze zo verkrijgbaar zijn en ook niet op maat. Het dient ook voor de bestaande tafel niet vuil te maken, het is een beschermlaag. Mors je met drinken geen nood, je kan een nieuw tafellaken nemen. Daarom is het handig om er meerdere te hebben of je hebt ook tafellakens waar je met een spons overheen moet gaan en zo is hij terug splinternieuw. Er is een nadeel, stel je hebt de tafel gedekt en iemand trekt per ongeluk of expres aan het tafellaken en BAM alles op de grond. Niet z'n slimme zet. Wat wel een voordeel is dat wanneer je brood eet en je kruimelt op het tafellaken kan je het laken bijeen nemen en buiten uitschudden. Zo hebben de vogels ook nog eten het is een win-win-situatie.

Oke nu ik dit allemaal heb zal het wel eerder 1 min zijn, want het lijkt toch langer als ik dacht. Maar als je gevorderd ben kan je 5 min nemen. Vervelen zul je je nooit doen!

2 opmerkingen:

  1. Gewoon heeeeel langzaam praten. Of, zoals een docent van mij altijd doet, er heel moeilijke en lange zinnen van maken.

    BeantwoordenVerwijderen