Batibouw

 Deze woensdag ga ik met school naar batibouw. Het lijkt me wel interessant om er heen te gaan. Zo leer ik nieuwe materialen kennen en andere elementen. Mijn nieuwe tas zal ik meenemen voor alle documentatie. ( Hopelijk kunnen mijn armen dit aan, bij de interieurbeurs zijn mijn armen op het einde van de dag zo slap als iets.) Hiervan zal ik een post maken op mijn blog :D.

Vorige week heb ik totaal geen tijd gehad om brieven te versturen dus al wie nog een brief moet krijgen hij komt eraan! 

English
This wednesday i go to batibouw. I'ts a event where you can find everything to build a house. you can ask also for information. I think it's really intresting. Then i learn new materials and elements. My new bag i'm gonna take it with me for all the documentation. ( hopefully can my arms handle this, for the interior design in Kortrijk, my arms where at the end of the day really tired.)
At the end of the week I will make a post on my blog:D

Geen opmerkingen:

Een reactie posten