fake holiday

Zit je al weken te verlangen naar die enige vakantie in je schooljaar. Kom je tot de ontdekking dat het eigenlijk geen echte vakantie is. Volgende week had ik normaal gezien 1 week echte vakantie. Maar doordat de opdrachten over het hele jaar verspreid zijn zal ik daaraan moeten werken.
Voor de reële klant moet ik tegen 12 feb. een ontwerp met renders ( beelden ) hebben om dan eerst aan de docenten de goedkeuring vragen om daarna echt naar de reële klant te gaan. Daarnaast is er de bachelor proef nog. 31 Jan. had ik jury/toonmoment deze was redelijk goed verlopen. Maar ook tegen 12 feb zal ik een beter ontwerp moeten hebben. Last but not least heb ik nog een 3de opdracht die stilletjes bij het einde nadert. Ik zal weer weten te doen in mijn "vakantie" kuch kuch.

English
I'm waiting weeks for this holiday and when the holiday is there, I discover that I actually have no real vacation. Instead of chilling i have to work for school. All the project are spread over the whole year. At 12 february I need to have a design for my real customer. But first I need the approvel from my teachers. Besides this I have also my bachelor project. 31 january I had a jury and it goes well. Also for this project I need at  12 february a better design then at my jury. Last but not least we have a third project that is comming to and end. I know again what to do in my "holiday".

3 opmerkingen:

  1. Altijd lastig he, zo van die vakanties die eigenlijk geen vakantie zijn. Veel succes met je schoolwerk!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Aah jammer dat het niet een echte vakantie is. Maar misschien kan je wel elke dag iets langer slapen dan normaal? Dan lijkt het nog een heeeel klein beetje op vakantie. :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Jammer, super veel succes met je schoolwerk!

    BeantwoordenVerwijderen