276

Ken je dat gevoel, je zit al jaren hetzelfde spel te spelen en ineens ben je verder geraakt. Ik dacht dat het daarbij eindigt, maar nee. Er kwam nog een oneindig  gedeelte erna. Toch ben ik trots dat ik al zover ben geraakt.
Het speel heet ' 4 seconden razernij'. Elk spel duurt 4 seconden, je krijgt er verschillende te zien. 6 levens heb je, en sommige spellen snap ik nog steeds niet of ze zijn gewoon te moeilijk. Dus je moet ook wat geluk hebben met de spelletjes. 276 seconden lang heb ik het volgehouden. Beste tijd ever!
Kan jij beter?

Do you know the feeling, you play years the same game en then at a moment you get further. I thought that it was the finish, but no. There was a infinite part behind. I have to say that I'm proud.
The game call ' 4 second frenzy'. Every game take 4 seconds, there are a lot of different games and some of them are really difficult and others I don't get it. You have 6 lives. Actually you need a little bit of luck for the games. My best time is 276 seconds. 
Can you do better?

1 opmerking:

  1. Oh help, ik ben het gaan spelen en nu ben ik verslaafd. Al snap ik de helft van de spelletjes niet en kom ik niet verder dan 40 seconden ofzo. ;) xxx

    BeantwoordenVerwijderen