boekenfestijn

Één keer per jaar is er in de Ethias arena te Hasselt het boekenfestijn. Romans, kookboeken, strips, boeken voor de kleintjes, over de natuur,... alles wat je maar kunt bedenken.  De boeken zijn aan een verlaagde prijs te koop. Vorig jaar had ik zeker tussen de 10 à 15 boeken gekocht, dit jaar heb ik er vier gekocht. Ik moet zeggen ik heb ze van vorig jaar nog niet allemaal gelezen. - shame on you Tessa -

Drie boeken ervan zijn Nederlandstalig en romans, de andere is een Engelse roman. The one before the one van Katy Regan. Mijn doel is dat ik het boek uitlees en verstaat wat erin verteld wordt, een hele opgave voor me. Mijn engels verslechterd met de jaren. Op school krijg ik ook geen engels meer, geen enkele taal. Stiekem hoop ik nadat ik dit boek gelezen heb dat mijn engels een stukje beter wordt. Met 336 pagina's zal dat wel moeten lukken.  Let's hope!
Ik hou jullie op de hoogte wanneer ik het boek heb uitgelezen. Dit zal nog wel even duren want ik ben nog met een ander boek bezig.

Nu ik toch over boeken bezig ben denk ik eraan, dat ik eens mijn kast moet opruimen. Alles mooi sorteren van welke ik al gelezen heb en welke nog niet. Of ik kan ze sorteren op beste boeken tot slechtste boeken. Daar moet ik nog eens over na denken.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten