mijn uitslaap dagen

Wat een lesrooster! Ik kan elke dag uitslapen buiten donderdag en vrijdag. Dat komt zelden voor in mijn lesrooster, dus ik moet ervan profiteren. Drie dagen uitslapen wat een luxe.

Maandag ochtend 7.00 uur, TUUUT TUUUT TUUUT TUUUT. Verdomme wat is dat geluid? het is de wekker van Tim, mijn kotgenoot die de kamer naast mij ligt. Aaargh, nu ben ik wakker en ik kon feitelijk uitslapen. Na 5 seconden had hij zijn geluid minder gezet. Waarschijnlijk wist hij zelfs niet dat zijn geluid zo luid stond. Ik ben er zelfs van verschoten wat zal dat dan bij hem geweest zijn.

Dinsdag ochtend 8.15 uur,  TUUUT TUUUT TUUUT TUUUT. De vuilniskar. Waarom moet het altijd dinsdag ochtend gebeuren? Mijn kot is gelegen in een smalle straat. Waar vuilniskarren er wel in kunnen rijden maar, er achterruit moeten uitrijden. Al 2 dagen mijn  uitslaap dagen verpest. Wat zal het woensdag zijn ?

Woensdag ochtend geen lawaai. Een prachtige uitslaap dag! - buiten dan dat het regent- Vandaag heb ik geen les. Ik was van plan om naar de studenten kick-off te gaan, maar niemand kan meegaan. Dit vind ik jammer, het is normaal gezien als ik geslaagd ben mijn laatste jaar in Gent. Maarja nu moet ik een andere dagplanning maken, maar wat?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten