shame on me

I know, het is een paar dagen geleden dat ik nog iets gepost heb. Nu kan je denken, ze heeft het druk met school. Nee hoor, ik heb bijna niets te doen voor school. Deze week heb ik dinsdag en woensdag geen les. Maandag had ik anderhalf uur les, donderdag normaal gezien een hele dag, maar we moeten één deel van een opdracht indienen en daarna krijgen we misschien nog wat uitleg en dat is het dan weer. Vrijdag heb ik 2 uur les. Ik heb nog nooit zo weinig les gehad en ik profiteer ervan. Mijn dagen zijn druk bezet.

Dit weekend, van vrijdag te beginnen. Ik kwam rond half 2 thuis in de namiddag. Heel de namiddag weg geweest en s'avonds ging ik uit. Zaterdag uitgeslapen tot half één, dit was wel nodig ik was pas thuis om 4 uur 's nachts/ochtend. In de namiddag was ik ook weer weg en s'avonds gingen we weer uit. Zondag vroeg opgestaan om naar een vriendin haar wedstrijd te zien. Ze rijd paard, jammer genoeg had ze niet gewonnen maar haar zus wel. In de namiddag heb ik al mijn opgenomen serie's bekeken plus een powernap gedaan en toen was het alweer maandag. Korte samenvatting van mijn weekend.

Ik wou dat het alweer weekend is

Geen opmerkingen:

Een reactie posten