Handtas

Ken je het gevoel, je hecht te veel aan iets. Dit keer was het een handtas. De handtas was nog geen jaar oud, de rits had het begeven. In totaal had ik 2 grote handtassen en deze was één ervan. Stel je voor dat de andere ook nog eens sneuvelde dan zit ik daar zonder grote handtas. Dus ik moest opzoek gaan naar een nieuwe. Je kan ook zeggen, ik laat ze maken. Maar dit kost echter veel geld. Afhankelijk hoelang de rits is hoe meer het gaat kosten. Deze was redelijk lang. Als ik ze liet maken kon ik met dat geld een nieuwe handtas kopen.

Gisteren was het zover. Ik ging winkelen en natuurlijk zag ik daar op de bovenste lade, boven de kleding mijn nieuwe handtas staan. Het was een zwarte stoffen tas. Omdat het een stoffen tas was, was ik nog niet zo zeker of ik hem ging meenemen. Stel je bent onderweg met die tas en het begint er ineens heel hard te regenen. Kan die tas wel tegen de regen?  Moeilijke keuze, na lang twijfelen had ik ze toch gekocht. Twijfelen jullie over een aankoop?

1 opmerking: