balpen

Vroeger was ik echt verslaaf aan balpennen. Je kent ze wel - neemt z'n balpen bij de hand en kijkt wat erop staat- 'inoxcrom' dat is het merk van de balpennen. Zeker 5 had ik ervan, als het er niet meer van zijn. De pennen van de Hema zijn ook wel leuk, daarvan heb ik er ook een stuk of 5 van gehad. Het verschil er tussen is dat de "Hema pennen" stukken goedkoper zijn. Nu moet ik wel toegeven dat deze iets minder leuk schrijven. De andere voelen zachter aan.

Waarom ik zoveel pennen nodig heb? Voor de fun. Nee serieus ik vond ze gewoon mooi, het was een kleine verzameling aan het worden. Nu ben ik ze niet meer aan het verzamelen, meestal heb ik 1 pen bij me bij. Dat is wel een nadeel. Stel, je vertrekt met de trein en je wilt je campuskaart/go pass,.. invullen maar plots begeeft je pen het. Oke je kan aan iemand vragen of die persoon een balpen bij heeft. Maar er zijn echt momenten waar je aan niemand een pen kan vragen. Ik kan nu wel geen moment bedenken, maar het moment bestaat wel.

Een halfjaar geleden stond ik in de drukker wachten op mijn eindwerk en daar lagen bic pennen. Niet de saaie blauwe pennen. maar met een gekleurd uitzicht. Ze zijn echt leuk! Op die moment had ik pennen nodig dus nam ik ze mee. Gele, roze, turquoise en licht groen dat zijn de kleuren. Deze week heb ik vooral met de roze geschreven. Oke dit is niet echt nuttige informatie maar toch leuk om te weten, niet?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten