lichtgevende fiets

foto van tumblr
Hoe cool is het wel niet als je z'n fiets hebt? Je hebt minder kans op ongelukken, je vergeet je licht niet, het is origineel en iedereen vind je fiets ontzetten leuk. Allemaal positieve dingen. Als er nu een licht kapot is, zou het makkelijk te vervangen zijn? Dat is misschien een negatief puntje. 
Ik zou meer de fiets nemen, als ik er zo één had. Maar in een stad zou het niet lang meegaan. Dieven zullen je fiets snel meenemen, of misschien ook niet? Oke je kan je fiets beveiligen, maar dat haat ik. En je moet ook zien dat als je je fiets beveiligd dat het aan een object vast hangt. Ik heb het al eens meegemaakt dat ze mijn fiets gewoon optilden en zo mee namen. Bye bye fiets en mooie fietszakken.

In de winter is dit een top idee. Voor de zomer zul je langer moeten wachten want het blijft lang licht. Dat is wel een nadeel. Eigenlijk zijn er evenveel voor- als nadelen aan.  Toch vind ik het een originele fiets.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten