red eyes

Zit ik rustig achter mijn laptop wat muziek te beluister, facebooken,.. begint mijn rechteroog pijn te lijden. Die pijn moet weg! Vanaf vorig jaar heb ik dat gekregen als ik te lang achter mijn laptop zit voor school te werken. Ik doe namelijk interiervormgeving en moet plannen maken. Dus mijn dagen zijn gevuld met autocad, v-ray, vectorworks, etc. Het komt ook gedeeltelijk dat ik te geconcentreerd bezig ben. Jawel u leest het goed te geconcentreerd, een voorbeeldige student ben ik.

Als mijn oog pijn doet krijgt het een rode kleur. Twee ogen pijn -> twee rode ogen -> vampier?  één rood oog -> halve vampier? Oke nu ben ik onzin aan het uitkramen. Maar toch stel dat ik het kan, dan moet ik mensen doden om zelf in leven te blijven. Mm niet zo goed, of ik ben iemand als de Cullens als dat zou lukken. Dierenbloed, lekker? . Maar mijn wit gedeelte van mijn oog ziet dan rood, dus mijn theorie klopt niet dan. Ik verander stiekem in een zombie. Ik verover heel de wereld, iedereen zombie. Ik kan natuurlijk ook oogdruppels nemen om het te genezen. Maar dat is een hele karwei. Vooral als je het bij je eigen moet doen. Ik probeer de druppels in men oog te doen en BATS de druppel valt er naast. Heel typisch voor mij, poging twee. BATS er weer naast. etc.

Oogdruppels zijn niet mijn beste vrienden. Vrienden zouden elkaar moet behelpen. Ja toch?

1 opmerking:

  1. Haha ik heb ook heel snel rode ogen als ik lang achter de computer zit en die oogdruppels zijn dan zooooo moeilijk om in je oog te krijgen. Mij lukt het zelf ook niet!

    BeantwoordenVerwijderen