Vlinders

De laatste jaren is het me opgevallen dat er in de zomer alsmaar minder en minder vlinders te zien zijn. Het lijkt alsof ze aan het uitsterven zijn, zo weinig had ik er deze zomer gezien. Wel jammer want toen ik nog klein was liep ik altijd achter een vlinder om hem te vangen. - Wat me niet altijd gelukt is -  Zou het komen door de opwarming van de aarde?

Toen ik nog in de lagere school zat gingen we naar een vlindertuin. Er waren echt prachtige vlinders te zien. -Jaja mijn geheugen laat me niet in de steek- . Er waren vlinders bij waarbij hun vleugels leken op ogen. Wel jammer dat je z'n vlinders nooit zelf in je eigen tuin gaat hebben. Als ik er zie in de tuin van ons huis zijn het meestal witte vlinders. Niet helemaal wit, het lijkt meer op gebroken wit.

Hopelijk zijn er volgend jaar meer vlinders te zien.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten