doen of niet doen?

Ik zit al een tijdje te denken om zelf oorbellen en ringen te maken en ze eventueel later te verkopen. Hierover ben ik hard aan het twijfelen. Op dit moment heb ik veel vrije tijd dus ik kan het me permitteren om ze te maken. In het 2de semester heb ik veel minder tijd. Daarover zit ik te twijfelen. Mijn school vergt jammer genoeg veel tijd. Langs de andere kant doe ik het enorm graag om creatief bezig te zijn.

Nu heb ik nog wel wat bedenk tijd want de site waar ik alle spullen wil kopen is momenteel zo goed als uitverkocht. Binnen 2 weken wil ik voor mezelf een antwoord weten, dit zal niet makkelijk zijn. De voor -en nadelen opsommen is geen optie, het enige obstakel is mijn werk voor school. Misschien moet ik nog een jaar wachten maar dan zit ik in een nieuwe school ( dit jaar studeer ik af als interieurvormgever ).Maar dan zit ik op een nieuwe school, nieuwe aanpassing. Verder moet je toch ook vrije tijd hebben? Goh zo moeilijk! Meestal weet ik (bijna) onmiddelijk wat ik wil, alleen deze keer niet.

2 opmerkingen:

  1. heel leuk! ik heb het ook nog gedaan, maar had er geen doorzettingsvermorgen voor hihi. het enige waar je rekening mee moet houden, is dat als je echt veel sieraden gaat verkopen, je rekening moet beginnen houden met belastingen enzo :( liefs!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Waarom niet? Als je het niet doet krijg je later spijt dat je het juist niet hebt gedaan. En vind je het niks kan je altijd nog stoppen.

    BeantwoordenVerwijderen