een leven zonder klok

Reddsc_1113_124175042_large
bron: weheartit
Wordt je op tijd wakker? Kom je op tijd op je afspraak? Haal je je bus nog ? Elke minuut is belangrijk in ons leven. Voor sommige al meer dan andere. Time is money. Maar geld is niet altijd het belangrijkste, dus zouden we zonder klok kunnen leven?Stel je hebt een afspraak bij je dokter. Ik ben er zeker van dat sommige mensen te voeg aanwezig zijn en anderen gigantisch te laat zullen zijn. En wachten doet niemand graag.

Voor mij zou het wel een ramp zijn. Zeker als ik mijn trein moet halen en overstappen daarna de tram of bus nog. Een grote fiasco dus! Op tijd op school zijn zou ook niet goed lukken, door al die onregelmatige uren. Alleen voor het eten zou het nog wel lukken. Ik eet wanneer ik honger heb.

Nu was ik ook aan het denken dat als er niets van uren meer zullen zijn dat iedereen veel meer gerelaxt is.Je kan toch nooit meer stipt op tijd aanwezig zijn. Het leven zal misschien gemakkelijker zijn. Hoe denken jullie erover?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten