we love de nmbs!

Wat een dag. Ik moest om half 10 op school zijn dus was ik verplicht om de dag ervoor al naar Gent te gaan. Om half 10 naar de les en jawel hoor zoals gewoonlijk is het de moeite niet om 20 voor 11 was de les al gedaan. Ik had al mijn spullen al meegenomen zodat ik niet meer naar mijn kot moest gaan. Ik nam eerst de trein naar a'pen maar toen begon de miserie...

Eenmaal aangekomen in Berchem moest ik wachten op mijn volgende trein. Ik wacht meestal in z'n kabine daar is het altijd warmer want in Berchem is het voor dood te bevriezen. Ik zat er te wachten en voor mij links zat er een creepy vent. Hij praatte steeds in z'n eigen. Nog niet echt een probleem maar toen kwam de trein voor naar gent te gaan en de creepy vent zei " de trein is kapoet" en zegde nog van die onozele dingen. Maar hij had wel degelijk gelijk! Geen enkele trein reed meer. Oh boy, hoe geraak ik thuis? Er was dus in a'pen centraal een kraan omgevallen op de bovenste leidingen en daardoor was het treinverkeer tussen Berchem en Centraal ernstig verstoord. Sommige zeide dat gaat zeker 1 uur duren. Waaaat 1uur, NEEE. Oke ik ging maar beneden in de inkom van het station wachten, en toen kwam er een andere meneer naast me zitten. Op een geven moment zei hij dat hij een dakloos was. Ik dacht echt van wat is me dit hier? Hij vertelde dat hij zijn GSM verloren was geraakt toen hij op zijn toenmalige slaapplaats ergens achter bleef hangen. Maar toen hij terug kwam had waarschijnlijk een andere dakloos zijn gsm genomen. Toen heb ik het gesprek beëindigt. Na 1 uur en 35 min gewacht te hebben reed eindelijk mijn volgende trein.

Ik was van kwart voor 11 tot half 3 onderweg, Jaja we love de nmbs :')

Geen opmerkingen:

Een reactie posten