getekend met liefde

Tekenen is één van mijn passie. Deze tekeningen heb ik zelf gemaakt. Sommige zijn simpel andere vergen echter veel tijd. In elke tekening zit wel een fout. Zo weet ik dat het mijn tekening is. Oke het is wel leuker misschien dat er geen fouten in zit maar dan is het te perfect. Nee dat wil ik niet echt bereiken. Ik ben al trots dat ik dit kan tekenen. 

De tekening rechts vanonder daar doe ik gemiddeld 4 uur over deze is een a4  groot. Neem nu de Eifeltoren daar heb ik toch een paar dagen aangezeten. ( deze is een a3 groot). In het begin tekende ik vooral manga figuren, deze zijn doenbaar voor een beginnende. Het kan zijn dat het van persoon tot persoon verschilt voor de moeilijkheids graad. Dit zul je zelf moeten ontdekken. Later ben ik overgestapt naar mensen en objecten. Architectuur is het moeilijkste wat ik tot nu toe getekend heb.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten