winter love and hate

bron:weheartit
Sneeuw! Kan leuk zijn maar als eenmaal er een auto over gereden heeft is het modder. Bah. Maar kijk naar dit landschap, prachtig toch? Ik denk dat ik dit beeld nooit in BelgiĆ« te zien ga krijgen. Wel in de Scandinavische landen. Eind maart 2012 was ik naar Helsinki geweest en ja er lag nog sneeuw! Herten had ik er wel niet gezien. Nuja ik denk niet dat ze in de steden rond lopen.

Vrijdag gaat er sneeuw vallen, zeggen de weer-mannen en vrouwen. Ik ben eens benieuw, het zullen waarschijnlijk maar 5 sneeuw vlokjes zijn. Een vriendin van me zit momenteel in Zwitserland stage te doen. Ze ging 6 weken in BelgiĆ« en 4 weken stage doen in Zwitserland en daar is er al sneeuw. 
Deze foto heeft ze genomen en daar zijn er al meer dan 5 sneeuwvlokjes gevallen. Het moet er echt prachtig zijn! Ik hoop wel dat we een witte Kerst krijgen. Zo gezellig dan.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten