25 december

Tumblr_mcb21ol9us1r3epayo1_500_large
Bron: wehearit - again.
Nog minder dan een week en het is zover Kerstmis. Bij ons thuis is het de traditie om eerst de pakjes aan elkaar te geven. Dit jaar heb ik een super kado voor mijn ouders gekocht. Samen met mijn broer en moeke. We gaan hun een bongo bon van heerlijk logeren kado doen. Ze kunnen er 1 nacht logeren in een hotel : Luxemburg, Belgiƫ, Frankrijk,Duitsland en Nederland. Daarruit kunnen ze kiezen + ontbijt zit er inbegrepen. Mijn papa wou heel graag eens naar Nederland gaan, naar Amsterdam. Dus nu kan hij daarheen gaan. Hopelijk zijn ze er blij mee.Het is al jaren geleden dat ze nog eens naar het buitenland zijn geweest.
Voor mijn broer heb ik ook een geweldig kado. Hierbij hebben mijn ouders ook bijgelegd. Hij wou super graag lego technic hebben. Het is een auto dat je zelf in elkaar moet steken en als hij af is kan je het besturen met een afstandsbediening. Hij leert voor elektriciteit dus dat komt goed uit. Hoelang hij hiervoor al niet aan het zagen is, hij zal zeker content zijn. 

Persoonlijk vind ik pakjes afgeven leuker dan pakjes krijgen. Als je weet dat je een super kado hebt, en je wilt weten wat hun reactie's erop gaat zijn, dat vind ik gewoon weg fantastisch!
Hebben jullie al Kerst inkopen gedaan ? 


2 opmerkingen:

  1. Geven is sowieso altijd leuker dan krijgen! Maar dit doen wij met de sint :D

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Haha wat klinkt dat lief, pakjes afgeven :) (ik ben Nederlands en daar zeggen we gewoon cadeautjes geven)

    BeantwoordenVerwijderen