postzegels

Ik heb 4 winkels afgezocht voor een postzegel. In de eerste winkel verkochten ze er gewoon geen. Het was nochtans in een gazettenwinkeltje. Bij mij thuis kan je dat daar verkrijgen maar in Gent blijkbaar niet. De volgende 2 waren souvernir winkels, bij hun was alles uit verkocht. Daarna ging ik naar z'n presshop daar kon je er nog verkrijgen.

Kun je dit nu geloven alles uitverkocht of gewoon geen verkopen ? Heb ik nog nooit meegemaakt. Maar met enige vertraging is mijn briefpakketje verzonden naar Nicole. Zij doet éénmalige swaps. Dit wilde ik zo graag eens proberen. Een aantal jaren kwam ik op een site waarop je dat ook kon doen, maar het was er nooit van gekomen. Zo jammer! Dus nam ik nu mijn kans. Btw Nicole, als je dit leest weet je dat je kaartje onderweg is :D. Hopelijk krijg je het ook aan!

2 opmerkingen:

  1. Bij de primera kun je gewoon losse postzegels kopen?
    Of bedoel je verzamel postzegels? Die winkels gaan de laatste tijd failliet!

    BeantwoordenVerwijderen