Believers never die

Tumblr_l7immhnm3n1qbek0fo1_500_large
bron:weheartit
Fall out boy
Ken je het gevoel, je favoriete band/artiest stopt ermee. Na zoveel jaren goede muziek te maken nemen ze een break maar feitelijk stoppen ze. Het toppunt is ook nog dat ik ze nog nooit live gezien heb. In 2007 kwamen ze naar pukkelpop. Mama, zou ik 1 dag naar pukkelpop mogen gaan, please? Neen, je bent nog te jong om naar een festival te gaan. Neeee dit meen je niet. Oke een paar jaar later gaven ze een concert in de AB in Brussel. Papa mag ik naar een concert gaan in Brussel? Wij gaan u niet naar brussel doen. We kennen de weg niet -In die periode hadden we nog geen gps - . Na lang zagen mocht ik uiteindelijk toch gaan en wat zie je dan UITVERKOCHT ?  Het was in de kerstperiode en ik kon niet altijd checken of er nog tickets waren. En jawel hoor een paar jaar later gaven ze aan dat ze een break wilden.
Toch hoop ik dat ze ooit nog samen komen en dat ik ze eens live kan horen. Nu lijkt het of ik geen echte fan ben, maar toch is het zo. Posters, alle cd's, weetjes weet ik ervan. En ik heb niet veel cd's alleen hun cd's en nog van 1 andere band. Dus dat moet toch beteken dat ik een echte fan ben.

Als ik nu hun muziek beluister is het pure nostalgie!

2 opmerkingen:

  1. What? Stopt Fall out boy? Ik weet niet meer welk concert het was waar ik toen was geweest maar ze speelden toen in het voorprogramma en ik vond ze goed ♡ Jammer dat ze stoppen, wel een mooi plaatje trouwens!
    liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ze zeiden dat ze een break gingen houden en Patrick ( de zanger) is nu solo bezig, je moet maar eens een kijkje nemen op youtube. Joe en andy zitten nu momenteel in een andere band. Pete zit in black cards met nog iemand anders. Dus ik denk niet dat FOB snel terug samen komt, maar wie weet

    BeantwoordenVerwijderen