lieve laptop

Krijg ik een mail van een docent die ik vorig jaar had voor atelier. Hij vroeg me of ik mijn plannen kon doorsturen van de schuur. Geen probleem dacht ik. Ik zocht mijn autocad bestand ik probeerde het te openen, kreeg ik het betand niet open. Ik had het gemaakt ik autocad 2013 en op mijn laptop staat autocad 2012. Oke dan downloaden we autocad 2013. Snel gefixt dacht ik.

Na een avond geprobeert te hebben te downloaden had ik het nog steeds niet. Normaal gezien lukt alles bij mij van de eerste keer, dus ik begon me te ergeren. Na een aantal uren stopte ik er gewoon mee. Ik dacht het kan de pot op!  De volgende dag was ik terug wat rustiger en probeerde ik het nog eens, en toen lukte het gewoon. Zelfs van de eerste keer! Het lijkt net of mijn laptop zelf beslist wat hij wilde doen :(.

Bericht aan mijn laptop:

Lieve laptop, 

Je hebt me al 2,5 jaar lang geholpen bij alle obstakels, jury's,.. Bij deze ben ik je hier heel dankbaar voor. Ik zou het appreciĆ«ren als je nog steeds je best wil doen. Nog een paar maand en je kan weer even rusten. Dank u bij voorbaat.

Liefs je gebruiker.


1 opmerking:

  1. Haha ik heb dat ook altijd als ik iets wil, lukt het niet, doe ik het de volgende dag, lukt het perfect :P Heel herkenbaar!
    liefs

    BeantwoordenVerwijderen