hoe het zou moeten zijn.

Al maanden keek ik uit naar Kerstmis. Leuke pakjes afgeven. Curieus zijn hoe ze reageren. Lekker eten. Die dag niets te hoeven doen voor school. Met Nieuwjaar net hetzelfde. Weggaan met vrienden. Geen zorgen. Opnieuw lekker eten.
Maar dit is al het 3de jaar op rij dat ik ziek ben met deze dagen. Het lijkt wel een vloek. Serieus 2 jaar geleden kreeg ik een allergie opstoot. Ween ogen, het snot, hoofdpijn. Toen viel het nog mee gewoon wat straffere allergie pillen nemen en het was klaar. Vorig jaar net hetzelfde aan de hand. Dit jaar is het minder leuk, een allergie opstoot + het sinusitis hebben. Dat wil dus zeggen antibiotica slikken en andere allergie pillen. Ik heb echt niet genoten van Kerstmis. Ik lag gewoon ziek in de zetel. Plezant is iets anders. En met Nieuwjaar hebben we het voor elkaar gekregen dat niemand hoefde te rijden. Nu mag ik zelfs niets drinken door die antibiotica. Nice! Echt waar ik hoop dat het volgend jaar anders is want in totaal ben ik nu al 4 keer ziek geweest met de feestdagen.

Ik kan blijven zagen, en niets doen, zielenpoot uit hangen maar dat doe ik niet, ik ga toch lekker weg en genieten van wat ik nog genieten kan! Nu ja januari staat gelijk aan examens, iets minder maar dit jaar is het chill. We hebben geen enkel exaam buiten ons toonmoment voor de bacholorproef en voorleg momenten dus cva nog. Allee het lijkt wel cva maar ik denk dat het toch druk gaat worden.

Het leven van een interieurvormgever ( zonder maquette )

3 opmerkingen:

  1. Hè, wat vervelend dat je nu net ziek bent geworden! Ik hoop dat je je snel weer beter voelt :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Jouw opleiding lijkt me echt heel erg leuk! Heel erg veel beterschap, wat rot dat je ziek bent tijdens de Kerst zeg... hopelijk kun je nog een beetje genieten!
    liefs

    BeantwoordenVerwijderen