no title


Als je deze afbeelding ziet, het geeft je toch een goed gevoel, niet ? Ik kwam het tegen op weheartit en meteen verscheen er op me een glimlach. Het doet me vooral aan de lente, zon en warmte denken. Maar toch heeft het nog iets weg van de winter - links van onder-. In 2013 gaat er veel gebeuren: afstudere,diploma? Herexaams? Nieuwe studie na diploma! Nieuw kot. andere vrienden - nieuwe school-? Vrienden van nu nooit meer zien -school - ? Stiekem kan ik al niet wachten tot het zover is!


- opkomende stress, ik kan maar geen goed ontwerp vinden :(. Ik ben nu echt verplicht om even pauze te nemen en wachten op een ingeving voor een goed ontwerp. De beste ontwerpen, ideeën ontstaan uit het niets. Klinkt raar maar toch is het zo. -

1 opmerking:

  1. Veel succes! Af en toe een pauze is inderdaad goed. Bij mij komen altijd op de een of andere manier 's nachts ideeën, haha. Dat is echt zo frustrerend als je net lekker ligt te slapen haha :P
    liefs

    BeantwoordenVerwijderen