mijn notitieboekje

 Echt een origineel notitieboekje heb ik niet. Het is er één van de Hema. Maar hé het is wel een goed notitieboekje. De volgende keer zou ik wel niet z'n opvallend meer nemen. In het begin is het leuk om z'n gekleurd te hebben maar na een tijdje wordt je het beu. Dat is het enigste negatief puntje eraan. Op de achterkant van de kaft aan de binnenkant is er een klein 'mapje' voorzien waar je spullen in kan steken. Dat is wel handig . Wat ik nog belangrijk vind is dat er lijntjes aanwezig zijn, recht schrijven is nogal moeilijk. Als ik eenmaal scheef schrijf staat alles scheef.

Hier schrijf ik quotes in die ik ergens gevonden heb en natuurlijk mooi vind. Verder nog wat html dingen en ideeën voor de blog. Ik zit nog niet eens aan de helft van het boekje en ik denk al aan mijn volgende. Mijn volgende moet perfect zijn. Het belangrijkste een neutrale kleur!

Hebben jullie een notitieboekje? Zoja wat voor één?

1 opmerking:

  1. Wat een schattig notitieboekje! Of ik één notitieboekje heb? Nee. Ik heb er denk ik wel 20, haha. Ik heb echt een zwak voor mooie notitieboekjes en ik vind het ook erg leuk om ze zelf te DIY-en met mooie plaatjes :)

    BeantwoordenVerwijderen