bloggen is toppie!


Tumblr_lpuf3dvsoj1qezwmho1_500_large
bron: weheartit
Bloggers kunnen namelijk schrijven over wat ze maar willen. Hebben ze heel hun bericht over een grassprietje, dan zijn er denk ik wel mensen die dat lezen. Tenzij dat het pagina's lang is vol geschreven met wetenschappelijke uitleg ervan. Of er moet toevallig net een wetenschapper op je blog terecht zijn gekomen die net over dat onderwerp alles wilt nalezen. Maar die kans is klein. 

Nu heb ik echt een random afbeelding genomen. Zou ik erover praten?  Ohjawel ik kan het niet laten. Ben jij het van plan om te lezen? Eigenlijk zou je moeten verder lezen, wie weet over wat ga ik schrijven. Kwallen zijn mooi dieren. Vooral in spongebob zijn ze leuk. Ken je die aflevering waarin spongebob gevangen wordt door de kwallen? Het begin stukje van de aflevering kan ik me niet goed herinneren maar uiteindelijk kwam spongebob's huis vol te zitten met kwallen en ze speelden enorm luide muziek. Als spongebob de muziekinstallatie uit wilde zetten werden alle kwallen enorm kwaad op hem. 
Op een gegeven moment begint octo ( dat is de buurman van spongebobvoor  als je hem niet kent en als je niet weet wie spongebob is, dat is een vierkantige spons dat kan praten, meer weten? klik hier ) klarinet te spelen waardoor alle kwallen rustig beginnen te dansen. Alleen zo krijgen ze de controle erover. De kwallen hebben ze zo verjagen en zo eindigt de aflevering. Dat was even een korte uitleg ervan.

Over welk random onderwerp zal ik het morgen hebben? 

4 opmerkingen:

  1. Haha wat leuk geschreven! En ik heb hem helemaal uitgelezen. ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Haha heel erg leuk geschreven en het klopt helemaal. :D Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Haha die aflevering ken ik! Wel 5 keer gezien ofzo. Heel leuk geschreven! Liefs

    BeantwoordenVerwijderen