Gent

2 keer in het jaar krijg ik een super-de-luxe trein. Toevallig is het dezelfde trein die je ziet op de foto, z'n dubbeldekker. Zooooo comfi, geruisloos en nog redelijk proper. Oke nu lijkt het of ik reclame maak voor de NMBS maar dat is niet het geval want ik kan meer negatieve elementen opsommen dan positieve.

Zie je het?  Kijk iets boven de helft. Schoenen in de lucht! Vorig jaar weet ik nog dat er 1 paar hing en toen dacht ik al. Is die persoon nu op blote voeten verder gewandeld of had ze een extra paar bij. Maar zie nu is, het zijn er verschillende. Ik snap dat dus niet hé. Waarom zou je je schoenen daar nu willen aanhangen. Oke tenzij het je allerslechtste schoenen zijn. Een andere vraag is hoe krijg je je schoenen daar op gegooid  Dat zou mij nooit lukken. Aan de andere kant is het denk ik wel lachen.
- groentemarkt, graslei -

Ik was nu toch al de toerist aan het uithangen dus ik dacht ik neem hier ook een foto van. Ik denk dat het er nog niet lang staat, ben er wel niet zeker van en nochtans passeer ik daar elke dag als ik naar het school moet.
- gravensteen -

Geen opmerkingen:

Een reactie posten