handschrift

Schrijven kan ik, maar het is half leesbaar. Neem nu deze afbeelding 2. Dat handschrift is leesbaar. Ik schrijf ook zo scheef als op de afbeelding, of hoe moet ik dat uitleggen. Dus ik schrijf scheef met een 70 procent van een dokters geschrift. Als je dan de berekening maakt is het onleesbaar. Wat nog een probleem vormt is dat wanneer er geen lijntjes op mijn blad staat dat het volledig fataal is. Ik schrijf de 3 eerste woorden recht en daarna begin ik de hoogte in te gaan. Met als gevolg dat wanneer ik op het einde van het papier ben dan heb ik in de rechterhoek nog enorm veel plaats. Je kan het ook positief zien wanneer je vergeten bent om plaats te laten voor een handtekening dan heb ik er nog wel plaats voorover. Maar kom, we moeten eerlijk zijn. Wanneer komt z'n situatie voor? Nooit toch?

Tumblr_mbokbfdhac1qz4d4bo1_400_large


De eerste afbeelding is mijn handschrift - op foto is het wel een slechte kwaliteit maar het geeft u een idee hoe het eruit ziet.- de 2de afbeelding heb ik van het internet - weheartit-
Mon excuses aan wie ik een brief heb geschreven en deze niet kan lezen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten