kaarten

Deze aanwinsten heb ik gevonden in Gent. Het winkeltje kende ik al een tijdje alleen was ik er nog nooit binnen gewandeld. Niet erg slim van me want ze hebben super leuke vintage hebbedingetjes. Het linkse onderaan ga ik verzenden naar iemand in Nederland die meedoet aan postcrossing, hopelijk is ze er blij mee!
winkel: The Fallen Angels
adres: Jan Breydelstraat 29-31GentBE.
ofwel graslei-korenlei, bij de korenlei rechtdoor lopen richting gravensteen. T'is in de straat van het Design museum.

2 opmerkingen:

  1. Wat een leuke kaartjes! Vooral de bovenste meest links vind ik ge-wel-dig!
    Ik heb gewoon aan elkaar geschreven, maar de 'tussenstukjes' tussen letters gewoon wat langer gemaakt. Wat voor opleiding doe je dat je typografie als vak krijgt? Ik ben nieuwsgierig!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik doe interiervormgeving. Typografie zat in het vak schetsen, we kregen het gedeelte typogragie alleen in het eerste jaar omdat we toen alles manueel moesten doen. :)

      Verwijderen