ooit al eens een stofzuiger uit elkaar gehaald?

In het eerste jaar kregen we design als vak. Je zou denken dat het in het algemeen over meubeldesign en ontwerpers/designer gaat. In de eerste paar lessen hadden we al conflicten met de docent over groepsindeling en het kiezen van een land... Er was dus al enige spanning tussen docent en studenten.
Maar op een keer zaten we dood gewoon in de aula naar een powerpoint presentatie te luisteren. Veel weet ik er niet meer over maar het waren nogal ' rare ' afbeeldingen. Er was dus ook een afbeelding bij waar een stofzuiger opstond. En toen kwam DE vraag. 'Wie van jullie heeft er al eens een stofzuiger uit elkaar gehaald?' Natuurlijk stak niemand zijn hand op. Wat vrij logisch is. Waarom zou je ooit in je leven een stofzuiger ontleden ? Voor de fun? ik ieder geval niet. Zelfs als hij stuk is breng ik hem gewoon terug binnen. Dus omdat niemand zijn hand omhoog stak werd de docent kwaad. ' En jullie noemen je vormgevers en bla bla bla bla bla...' Een hele preek kregen we van hem en eigenlijk sloeg die op niets. Nu op deze moment snap ik nog steeds niet waarom je ooit een stofzuiger uit elkaar zou moet halen.

1 opmerking:

  1. Hahaha, dat slaat inderdaad nergens op! Ik heb ook nog nooit een stofzuiger uit elkaar gehaald, dus jij en je klasgenoten zijn niet de enige haha ;)

    Je hebt een leuke blog, ik volg je nu! Neem je ook een kijkje op mijn blog?

    Liefs,
    Ilse

    www.frescodulce.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen