Carnaval!

Gisteren was ik naar de carnaval td geweest. Elke donderdag organiseren ze een fuif. Maar ik zit natuurlijk in Gent en kan niet naar de andere kant van belgiĆ« komen om gewoon naar een fuif te gaan. Nu deze week had ik 'vakantie' en zo kan ik elk jaar 1 td mee doen. Het theme nu was carnaval. Als je niet verkleed bent kijken de mensen je raar aan dus hoe gekker hoe beter! Ik had de kleren van papa aangedaan met bretellen ( ik was echt verplicht om ze te dragen, de broek viel gewoon op de grond) . Ook de muziek was enorm fout. In 1 woord amazing.

english
Yesterday I went to the carnival td . Every Thursday they organize a party. But I'm normally in Ghent and I can't go to the other side of Belgium to just go to a party. Now this week I have 'holiday' and I every year I can to 1. It was carnival theme now. If you're not dressed people look at you weird so the crazier the better! I  wear the clothes from my dad with braces (I was really obliged to wear them, the pants just fell to the ground). Also the music was really good. In one word amazing.



google chrome doesn't work anymore? :( can somebody help me?
google works but site like facebook, hotmail doesn't work

2 opmerkingen:

  1. Google Chrome doet het bij mij wel? Carnaval is leuk, gisteren ging iedereen verkleed naar school haha.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Carnaval heb ik vorig jaar gevierd! Iets om nooit meer te vergeten haha en het was zwaar voor iemand als ik die nooit uitgaat :') Google Chrome doet het bij mij ook... maar misschien je cookies verwijderen dat dat helpt?
    liefs

    BeantwoordenVerwijderen