favo series

Gepinde afbeeldingMijn favoriete tv serie's zijn one tree hill en gossip girl!
 Laat me zeggen dat ik een echte die hard fan ben van one tree hill, dit kan mijn 5de post hierover al zijn, haha :p. Verder heb ik alle dvd boxen tot seizoen 8! Het enigste wat ik minder leuk vind aan de serie is dat ze peyton sawyer niet meer laten terug komen.

English
My favorite TV series are one tree hill and gossip girl!
Let me say that I am a die hard fan of one tree hill, this is my 5th post about this, haha: p. I also have all the DVD boxes till season 8! The only negative thing is that peyton sawyer not be coming back.


Gepinde afbeeldingGossip girl ben ik nog niet zo lang aan het volgen. Maar het lijkt me toch een goede vervanging voor one tree hill. In het begin vond ik het wel anders dan OTH, maar hé dat kan nooit hetzelfde zijn. Dit kan je elke zaterdag bekijken op vijftv(belgië). Welke tv serie's bekijken jullie ?

Gossip Girl I not following it long. But it seems like a good replacement for one tree hill. In the beginning I thought it was different from OTH, but hey it may never be the same. This can you see every Saturday on Vijftv (belgium) . Which TV series do you see?

source: http://pinterest.com  

Geen opmerkingen:

Een reactie posten