black and white markers


Dit zijn stiften waarmee ik de contouren van mijn schetsen benadruk. De witte stift gebruikte ik om elementen te corrigeren.  Deze gebruik ik ook in mijn persoonlijk schetsboek.
Ook deze zijn van het merk 'steadler' Je hebt ze in verschillende diktes.
Het blauwe vulpotlood kan ik ook niet missen!

These are the markers which I emphasize the contours of my sketches. The white pen I used elements to correct.
These markers I also used them for my personal sketchbook.
These are the brand 'Steadler "You have them in different thicknesses.
The blue pencil I can not miss!





-De witte stift is van het merk: hybrid- 1mm ball medium

Deze kan je kopen in de schleiper of lucas creativ.-

-aquarel is van het merk: winsor & newton-
-blauwe vulpotlood is van het merk: Pentol- 0.7mm dik-

- the white marker is from the brand:  hybrid- 1mm ball medium
- aquarell is from the brand:winsor & newton-
- the blue replenish pencil is from the brand:Pentol- 0.7mm dik-


Dit waren al mijn collecties voor het tekenen. Als je er nog vragen over hebt, stel ze gerust!
These were all my collections for drawing. If you still have questions, ask !

Geen opmerkingen:

Een reactie posten