Euro Disney!

Drie dagen ben ik naar Disneyland Parijs geweest. We verbleven in het Disney hotel. Niet de hotels waar je nog wat moet wandelen, nee nee, het echte disneyhotel met 4 sterren. In één woord: Fantastisch! Foto's van het hotel kun je hieronder bekijken.

Dinsdag ochtend waren we al vroeg vertrokken met de auto om file's te vermijden. Na een 4tal uurtjes te rijden kwamen we aan bij het hotel. De hotelportier deed de deuren van de auto's voor ons open. Hij laadde onze koffers uit en hij verplaatste onze auto. Juist zoals in de films. Eenmaal in het hotel kreeg ik een WAUW gevoel, zoiets had ik nog nooit gezien. De kamer was verzorgd en proper. Je kon zelfs Mickey Mouse horen! De telefoon kon je gebruiken als een wekker, rinkelde de telefoon dan hoorde je aan de andere kant van de lijn Mickey Mouse.

Inkom hotel

Inkom hotel

Van de hotelkamer tot in het park was maar 5 minuten wandelen. Wat een luxe gevoel. Met het weer hadden we iets minder geluk de eerste dag regende het de hele dag. de volgende 2 dagen waren iets beter. Door het slechte weer was het niet druk in het park, 10 min was de wachttijd voor een attractie. Door de korte wachttijd hebben we sommige attractie's een paar keer gedaan. De parades en Disney dreams waren ook leuk om naar te kijken. Mijn foto's van Disney dreams zijn niet gelukt. daarvan kan ik jammer genoeg niets van laten zien.





Ik ging niet alleen naar dineyland voor de attracties of voor de disney figuren maar ook voor een vriend die daar werkt. Het was leuk om hem nog eens terug te zien. Hij werkt in Star Tours, het is een bewegingssimulator. Natuurlijk had hij veel verhalen te vertellen. Één van zijn verhalen is dat er een groep Spanjaarden 2 uur hebben aangeschoven en toen het eindelijk hun beurt was vroegen ze aan hem of dit de trein is die heel het park rond gaat. Men vriend zei dat dit Star Tours is. De Spanjaarden: Nee, Neenee, Dit willen we helemaal niet. Dus ze gingen er gewoon niet in en hebben voor de fun 2 uur aangeschoven. Ik zou tenminste dan toch nog die attractie doen, 2 uur aanschuiven is niet niets.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten