better 2day!

Wat ben ik blij dat de 2de stage dag beter gegaan is. Ik moet wel veel vragen, maar ik heb ook al veel geleerd en dat op 2 dagen tijd. Mijn vrienden moeten niet veel opdrachten maken en meestal zijn het opdrachten die we in school gezien hebben, terwijl ik nieuwe onbekende opdrachten krijg. Het is in ieder geval heel leerrijk.
Momenteel ben ik bezig met een opdracht waarbij ik details moet tekenen. Hoe de balk eruit ziet als hij doorgesneden wordt. Je kan denken dat is niet moeilijk maar het is net alsof je elke vijs/schroef moet tekenen. Ik moet me echt concentreren om aan de tekening aan uit te geraken.

Ook vandaag was ik weer te vroeg aanwezig. Deze keer was ik 25 na 7 vertrokken. Want om half 8 vertrekt echt iedereen om naar school of naar zijn werk te gaan. 10 voor 8 was ik ter plaatse terwijl ik half 9 daar moest zijn maar het heeft natuurlijk wel een voordeel dat ik al om half 5 mag vertrekken. Dus ik ben aan het denken altijd om 8 uur begin te werken.


1 opmerking:

  1. Lekker vroeg beginnen heeft ook zo zijn voordelen! Fijn dat het beter gaat en veel succes!

    BeantwoordenVerwijderen