disney films

20081214095015_large
bron: weheartit
Vroeger was ik een enorme fan van assepoester. Steevast keek ik elke namiddag in de grote vakantie ( juli en augustus ) naar assepoester. Ik kreeg van mama ook altijd een ijsje van de crèmekar. Mokka en chocolade. Elke dag opnieuw. Als kind werd ik het niet beu. Maar naast assepoester had ik nog een favoriet, de aristokatten. In mijn kamer heb ik er zelfs behangpapier van.

In september ging ik met vrienden naar Disneyland Parijs. Daar kreeg ik terug de kriebels om de film van de aristokatten terug te bekijken. We hebben de film op video, maar de videorecorder hebben we niet meer. Dat is nog z'n oud ding waar je films met kon bekijken als je het je niet meer herinnert. Een paar dagen geleden heb ik er dan toch een dvd van gekocht. Ik heb nog maar een klein gedeelte bekeken van de film. Wat bracht dat goede herinneringen teweeg.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten