Oud op nieuw

Het is vroeg om erover te beginnen maar ik moet iets vermelden. Vorige week ben ik gaan winkelen en zag ik een prachtig kleed. En jawel dit wordt mijn kleed om weg te gaan met oud op nieuw! Je kan beter te vroeg zijn dan te laat. Vorig jaar was ik aan de late kant en serieus ik had schrik dat ik niets ging vinden. In mijn favoriete winkel had ik het dan toch nog gevonden, het is een klein boutique winkel. Qua prijs is het verschillend. Doenbare en duurdere kleding zal ik zeggen.

Dit jaar heb ik mijn kleedje daar niet gehaald. Het komt ook uit een soort boutique winkeltje. Nu ik zo vroeg ben zal niemand het zelfde kleedje als mij dragen! Ik heb het al eens meegemaakt, geen aanrader. Toen had ik het wel uit de h&m gekocht, z'n grote winkel keten.

Mijn advies koop ik kleinere winkels, boutiques.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten