Dromen.


Stel je voor dat je droom ooit uit komt. Het moet wel een realistische droom zijn. De mijne zou als volgt zijn.
Ik zou in hartje Londen wonen met mijn lieftallige vriend - trouwen liefst niet* -. We zouden 3 kinderen hebben. Ons huis is een oud fabriekspand dat volledig hernieuwd is met een prachtig interieur. Natuurlijk kan  ik vloeiend engels praten. Verder heb ik vast werk gevonden. Ik heb wel op verschillende plaatsen gewerkt om voldoende ervaring op te doen.
Een harp, piano en gitaren hebben we in ons huis staan. - Oke ik zal even wat realistischer zijn en we hebben enkel piano en gitaar- Onze kinderen zijn artistiek aangelegd. Oke liefst geen voetbal, want dan kunnen we elke week naar de voetbal gaan kijken. In de zomer cava maar in de winter zit ik daar met knikkende  knieën, mijn neus die aan het bevriezen is en mijn wintertenen. 
Het liefst van al zou ik nog contact hebben met mijn vrienden in België. Mijn familie zal ik regelmatig bezoeken en mijn ouders komen jaarlijks naar Londen.

* In plaats van trouwen zou ik dat geld liever aan mijn huis willen geven. Ik wil namelijk een prachtig huis hebben dat ik zelf ontworpen heb. Of een oud fabriekspand dat we gaan opknappen.

Waaaaaauw, na een aantal dagen heb ik die witte band onder elk tekst vakje weg gekregen. Ik vond nooit de juiste code in de volledige code. Oke dit klink ingewikkeld. Het komt erop neer dat ik ergens cijfers moest veranderen die ik niet kon vinden in de code. -blijdschap!-

1 opmerking:

  1. Heerlijk zo wegdromen. Lijkt me prachtig zo'n oud pand en dan heel mooi maken van binnen. Ik wil ook graag artistieke kinderen. Voor hun verjaardag krijgen ze schildersets en muziekboeken (niks niet Nintendo DS :P). Fijn 2013 alvast! :) Liefs

    BeantwoordenVerwijderen